Керування системами лояльності покупців 

 

  • Персоніфікація клієнтів

  • Сегментація клієнтів за групами 

  • Завчасне програмування акцій

  • Створення різноманітних механік впливу на клієнтів - знижки, накопичувальні бонуси, акції, формування списків розсилок

  • Постаналіз дієвості відпрацьованих механік 

Оскільки покупці не так часто відвідують аптеки, як, скажімо, продуктові магазини - важливо бути якомога ближче до потенційного клієнта, щоб в потрібний момент він обрав саме Вашу аптеку з достатньо великого розмаїття варіантів.

 

В цих умовах кожне підприємство мусить якось виділяти, позиціонувати себе в оточенні. Одним з інструментів, що дозволяють стати аптеці чи мережі більш індивідуальними є клієнтська система лояльності.

Задачі, які покликана вирішувати така система  - це насамперед підтримання контакту з потенційними покупцями в той час коли  вони не присутні у Вашому торгівельному залі, або ж спонукання  до найбільш вигідних для аптеки дій потенційного клієнта, коли він уже навідався до Вас.

За допомогою цієї системи ви отримаєте можливість 

  • на основі аналітики створювати характерні групи клієнтів для яких можна робити спеціальні пропозиції. Скажімо, з загального пулу клієнтів можна виділити людей, що за певний період купували лікувальну та декоративну косметику та товари для дітей. Таким чином можна досить достовірно сформувати тип та клієнтський портрет таких покупців.  

  • Сформувати спеціальні цінові, знижкові або бонусні пропозиції для певних категорій клієнтів

  • Проаналізувати ефективність акцій, що відбулися

  • Запланувати акції на майбутнє за автоматичним увімкненням 

  • Сформувати списки клієнтів для подальшої цільової розсилки

  • Заохочувати придбання певної групи товарів шляхом реалізації програм купонів рециклювання (купон на чеку, що разом з персоніфікацією дає можливість з вигодою придбати певну групу товарів)