Керування системами лояльності, страхові та фонди

Керування системами лояльності, страхові та фонди

В умовах високої конкуренції представники аптечного бізнесу перебувають в постійному пошуку інструментів, які допомагають підвищити лояльність своїх клієнтів.
Одним із таких інструментів є клієнтська система лояльності

Задачі, які покликана вирішувати така система — це насамперед підтримання контакту з потенційними покупцями в той час, коли вони не присутні у Вашому торгівельному залі, або ж спонукання до найбільш вигідних для аптеки дій потенційного клієнта, коли він уже навідався до вас.

Система лояльності дає можливість:

Система лояльності дає можливість:

На основі аналітики створювати характерні групи клієнтів, для яких можна робити спеціальні пропозиції. Скажімо, з загального пулу клієнтів можна виділити людей, що за певний період купували лікувальну та декоративну косметику та товари для дітей

Сформувати спеціальні цінові, знижкові або бонусні пропозиції для певних категорій клієнтів

Проаналізувати ефективність акцій, що відбулися

Запланувати акції на майбутнє за автоматичним увімкненням

Сформувати списки клієнтів для подальшої цільової розсилки

Заохочувати придбання певної групи товарів шляхом реалізації програм купонів рециклювання (купон на чеку, що разом з персоніфікацією дає можливість з вигодою придбати певну групу товарів)

Дізнатись більше під час безкоштовної демонстрації програми

Дізнатись більше
під час безкоштовної демонстрації програми