+38 (050) 334-24-08
Рішення для автоматизації обліку в аптеках
+38 (050) 334-24-08
+38 (096) 114-52-52
+38 (093) 220-60-52
Керування асортиментом аптек
-
Визначення ролі кожного товару в асортименті конкретної аптеки
-
Володіння інформацією про те, який список товарів (асортимент) має бути в конкретній аптеці в конкретний момент часу
-
Завчасне програмування на включення товарів в асортименти або виключення товарів з асортиментів (маркетинги, сезонність)
-
Включення та виключення товарів з асортименту аптек згідно попередньо визначених критеріїв. Автоматичне керування асортиментами
-
Ведення всієї історії зміни складу асортиментів
Використання цієї підсистеми дає можливість отримати відповідь на запитання:
"Який перелік товарів має бути на залишку конкретної аптеки в певний момент часу, та яка роль кожного товару".
Однією з найскладніших задач роздрібних підприємств є формування правильного асортименту (часто називають ще асортиментною матрицею).
Важливо цей список скласти так, щоб, з одного боку, мати товари, які цікавлять переважну аудиторію конкретної аптеки і мати змогу працювати з товарами достатньої маржинальності, а з іншого боку мати кошти та місце в торгівельному залі щоб забезпечити близьку до 100% наявність товарів, що входять до таких асортиментів.
Ще одна складність полягає в тому, що асортименти постійно змінюються, наприклад, коли аптека входить/виходить в маркетингові програми і потрібно вчасно реагувати на ці зміни, щоб асортименти залишались дієвими та актуальними. З цим пов'язана ще і проблематика постаналізу правильності складання асортименту - чи повинен був бути певний товар в асортименті при тому що він був в наявності, чи він був в наявності, але поза асортиментом (наприклад під замовлення).
Інструменти, що входять до підсистеми дозволяють як сформувати первинні асортименти так і контролювати історію їх зміни з часом. Більш того, можна на основі певних критеріїв автоматизувати перехід товару між різними сегментами асортименту. Наприклад товари, що нещодавно з'явились в асортименті та регулярно продаються, можуть автоматично переходити з сегменту "Експериментальний" до сегменту "Основний". І навпаки, товари що не задовольняють критеріям знаходження в загальному асортименті аптеки можуть автоматично виводитись з асортиментів, звісно з документальною фіксацією такого виходу.
До слова, саме для товарів, що присутні хоча-б в одному сегменті асортименту певної аптеки в подальшому буде визначатись необхідна потреба (дефектура), виходячи з цілого ряду параметрів, та виконуватись замовлення постачальникам.