Підтримка та консультування користувачів
АНР-Аптека та поточний супровід системи

 

  • Кваліфіковані програмісти-консультанти з досконалим знанням специфіки роботи роздрібних фармацевтичних підприємств

  • Запит на консультування користувачів за допомогою гарячої кнопки безпосередньо в системі, через електронний кабінет, телеграм-канал або в телефонному режимі​

  • Постійний розвиток системи, врахування законодавчих новацій та випуск нових версій системи

Важливо, щоб після встановлення та впровадження облікової системи користувачі не залишались сам на сам з питаннями, що можуть виникати в ході повсякденної роботи. Це можуть бути як питання технічного плану так і загальні питання  - як краще виконати ту чи іншу операцію, або побудувати звіт в системі. 

Особливістю є те, що така допомога, зазвичай, потрібна "тут і зараз". Саме тому Ви отримаєте декілька механізмів для зручного зв'язку з нашими спеціалістами супроводу*.

Як отримати консультацію з роботи в АНР-Аптека:​

Наші розробники постійно вдосконалюють систему для того, щоб користувачі могли отримувати нові інструменти для виконання повсякденних операцій, в тому числі і тих, які стають необхідними внаслідок змін законодавства.

Також розробляються нові модулі та методики їх використання, призначені для отримання нових конкурентних переваг*. З переліком нових можливостей системи "АНР-Аптека" можна ознайомитись тут

 

 

 

 

*Консультування та надання оновлень системи (без їх встановлення) відбувається в межах договору супроводу системи "АНР-Аптека"