+38 (050) 334-24-08
+38 (050) 334-24-08
+38 (096) 114-52-52
+38 (093) 220-60-52
Підтримка та консультування користувачів
АНР-Аптека та поточний супровід системи
-
Кваліфіковані програмісти-консультанти з досконалим знанням специфіки роботи роздрібних фармацевтичних підприємств
-
Запит на консультування користувачів за допомогою гарячої кнопки безпосередньо в системі, через електронний кабінет, телеграм-канал або в телефонному режимі
-
Постійний розвиток системи, врахування законодавчих новацій та випуск нових версій системи
Важливо, щоб після встановлення та впровадження облікової системи користувачі не залишались сам на сам з питаннями, що можуть виникати в ході повсякденної роботи. Це можуть бути як питання технічного плану так і загальні питання - як краще виконати ту чи іншу операцію, або побудувати звіт в системі.
Особливістю є те, що така допомога, зазвичай, потрібна "тут і зараз". Саме тому Ви отримаєте декілька механізмів для зручного зв'язку з нашими спеціалістами супроводу*.
Як отримати консультацію з роботи в АНР-Аптека:
-
телеграм-бот anrhelpbot
-
за телефоном безпосередньо з персональним консультантом
Наші розробники постійно вдосконалюють систему для того, щоб користувачі могли отримувати нові інструменти для виконання повсякденних операцій, в тому числі і тих, які стають необхідними внаслідок змін законодавства.
Також розробляються нові модулі та методики їх використання, призначені для отримання нових конкурентних переваг*.
*Консультування та надання оновлень системи (без їх встановлення) відбувається в межах договору супроводу системи "АНР-Аптека"