Керування ціноутворенням

Керування ціноутворенням

Ціноутворення — це, зазвичай, один із найскладніших бізнес-процесів аптеки. Параметри ціноутворення залежать від того, що це за товар, яка його закупівельна вартість, який загальний рівень націнки можна встановити в певній локації, як змінюється прайсова ціна постачальника, які були умови постачання певних товарів, та ще багато інших параметрів.

Специфіка керування ціноутворенням
в аптечному рітейлі

Специфіка керування ціноутворенням
в аптечному рітейлі

Є декілька основних особливостей в ціноутворенні аптечного рітейлу:

1

1

1

Обмеження, які накладає державне регулювання цін на певні категорії товарів

2

В торговому залі може бути один товар з різними цінами по різних серіях

3

На ціноутворення суттєво впливає маркетингова кон'юнктура

4

Щоденні зміни цін у дистриб"юторів (на відміну від інших напрямків рітейлу)

Рішення «АНР-аптека»

Рішення «АНР-аптека»

Наш досвід говорить про те, що кожне підприємство має унікальні алгоритми ціноутворення. Також окремі принципи ціноутворення можуть використовуватися для продажу через альтернативні джерела (інтернет, страхові компанії, фонди, держ.програми).

У системі «АНР-Аптека» є декілька можливостей

налаштування ціноутворення:

Конструктор ціноутворення, за допомогою якого можна без залучення програмістів скласти власні ланцюжки послідовності розрахунків та обмежень при ціноутворенні;

Програмування індивідуальних принципів ціноутворення та розробка/налаштування систем керування параметрами ціноутворення

Кожен з цих варіантів має певні переваги і може використовуватися як самостійно, так і в комбінації.
Результат - керованість та контрольованість, швидке автоматичне розцінювання
товарів як для базових цін у аптеках, так і для цін за спеціальними програмами

Дізнатись більше під час безкоштовної демонстрації програми

Дізнатись більше
під час безкоштовної демонстрації програми