+38 (050) 334-24-08
Рішення для автоматизації обліку в аптеках
+38 (050) 334-24-08
+38 (096) 114-52-52
+38 (093) 220-60-52
Маркетингові плани
-
Фіксація умов маркетингових планів
-
Попередній аналіз окупності та вигідності маркетингових планів
-
Аналіз виконання
-
Фінальне дозамовлення товару згідно маркетингового плану
-
Формування рекомендацій персоналу аптек щодо першочергової рекомендації товарів з маркетингових планів
Робота з маркетинговими планами кардинально змінює звичні бізнес-процеси.
Це, пов'язано з тим, що підприємство, для виконання умов таких угод, змушене виконувати певні дії :
-
вводити в асортимент товари, що входять до таких планів та виводити їх як тільки дія домовленостей завершується
-
нетипово збільшувати товарні запаси на певні групи товарів саме на період дії плану
-
прогнозувати можливість подальшої реалізації товарів, та враховувати інтенсивність продажу товарів-конкурентів, що будуть замінені на час дії планів
-
стимулювати продаж, в першу чергу, товарів, що входять до таких угод
Також зазнає значних змін бізнес-процес замовлення товарів у постачальників, оскільки домовленості можуть містити вимоги замовлення товару у конкретних постачальників для конкретних аптек незважаючи на наявність пропозицій з більш вигідною ціною.
Отже, найбільш зазнають змін такі бізнес процеси:
-
Формування асортименту аптек
-
Формування поточної потреби товарів (дефектури)
-
Виконання замовлення постачальникам
-
Робота за першим столом
Для вирішення описаних задач в АНР-Аптека розроблено модуль, що дозволяє автоматизувати ці та деякі супутні бізнес-процеси, робити участь у маркетингових планах звичним бізнес-процесом, що не вимагає значних додаткових людських ресурсів та знижує ризики замороження обігових коштів в товарних запасах.