Маркетингові плани

 

  • Фіксація умов маркетингових планів

  • Попередній аналіз окупності та вигідності маркетингових планів

  • Аналіз виконання 

  • Фінальне дозамовлення товару згідно маркетингового плану

  • Формування рекомендацій персоналу аптек щодо першочергової рекомендації товарів з маркетингових планів 

 

Робота з маркетинговими планами кардинально змінює звичні бізнес-процеси.

Це, пов'язано з тим, що підприємство, для виконання умов таких угод, змушене виконувати певні дії :

 

  •  вводити в асортимент товари, що входять до таких планів та виводити їх як тільки дія домовленостей завершується

  • нетипово збільшувати товарні запаси на певні групи товарів саме на період дії плану

  • прогнозувати можливість подальшої реалізації товарів, та враховувати інтенсивність продажу товарів-конкурентів,  що будуть замінені на час дії планів

  • стимулювати продаж, в першу чергу, товарів, що входять до таких угод 

Також зазнає значних змін бізнес-процес замовлення товарів у постачальників, оскільки домовленості можуть містити вимоги замовлення товару у конкретних постачальників для конкретних аптек незважаючи на наявність пропозицій з більш вигідною ціною. 

Отже, найбільш зазнають змін такі бізнес процеси:

  • Формування асортименту аптек

  • Формування поточної потреби товарів (дефектури)

  • Виконання замовлення постачальникам

  • Робота за першим столом

Для вирішення описаних задач в АНР-Аптека розроблено модуль, що дозволяє автоматизувати ці та деякі супутні бізнес-процеси, робити участь у маркетингових планах звичним бізнес-процесом, що не вимагає значних додаткових людських ресурсів та знижує ризики замороження обігових коштів в товарних запасах.