+38 (050) 334-24-08
+38 (050) 334-24-08
+38 (096) 114-52-52
+38 (093) 220-60-52
Яким повинен бути результат використання системи
АНР-Аптека
-
Максимально ефективне використання людського ресурсу шляхом автоматизації бізнес-процесів, які регулярно та часто повторюються.
-
Максимально ефективне використання обігових коштів шляхом керування асортиментом та товарним запасом
-
Зниження ризиків прийняття неправильних управлінських рішень шляхом попередньої математично обгрунтованої оцінки очікуваного результату.
-
Швидке та точне керування змінами на підприємстві.
-
Забезпечення стабільності роботи підприємства, та можливостей для його росту
Система АНР-Аптека надає користувачам такі інструменти, за допомогою яких стає можливим зменшення операційних затрат підприємства, вивільнення людських ресурсів, більш ефективне використання обігових коштів, зменшення ризику замороження коштів в товарних залишках.
Таких результатів можна досягнути за рахунок:
-
Зменшення часу, коли персонал використовується неефективно. Потрібно автоматизувати бізнес-процеси, де людина виконує регулярні рутинні операції (подивитись приклади регулярних бізнес-процесів)
-
Зменшення неконтрольованого розширення асортименту. Повинне бути чітке розуміння того яку роль конкретний товар виконує в конкретній роздрібній точці (отримати більше інформації про керування асортиментами)
-
Встановлення чітких правил поповнення товарних запасів. Принципи за якими визначається який саме товар потрапить сьогодні в потребу для конкретної роздрібної точки та в якій кількості, повинні бути чітко визначеними та керованими. Визначені принципи повинні неухильно витримуватись (отримати більше інформації про керування товарними запасами)
-
Формалізації та автоматизації процесу замовлення товару постачальникам. Для переважної більшості товару, що потрапив до потреби, можна автоматично визначити найбільш вигідну пропозицію на ринку. Мова йде саме про "вигідну ціну", а не про "найдешевшу ціну", оскільки в цьому процесі можна врахувати велику кількість додаткових параметрів, таких як надійність постачальників, логістику, умови поставки (в т.ч. і за умовами маркетингових планів),