Ключові переваги системи

В одній системі поєднано велику кількість готових рішень, методик їх застосування та свободу в індивідуальних налаштуваннях 

для зручного та ефективного використання.

Якості, поєднання яких надає Вам унікальні можливості:

Стабільність

 

Це перевірена часом серійна система. Не треба вигадувати «велосипед» - багато чого вже вигадано і зроблено.


Система увібрала в себе більше двадцяти років досвіду роботи різних фармацевтичних підприємств. Різних за форматом, традиціями, напрямками, розмірами, кількістю і складністю бізнес-процесів. Тож, штатна частина інструментарію системи відшліфована роками використання.


Повнофункціональність (подивитись всі можливості тут) 

 

Система вже містить в собі функціонал, що може забезпечувати повний цикл оперативного обліку у роздрібних фармацевтичних підприємствах. 
Велика кількість підприємств, що використовують систему «АНР-Аптека» протягом довгого часу, привнесли в неї часточки свого досвіду, який наші програмісти систематизували та втілили в зручні інструменти. Таких інструментів доволі багато, і вони можуть комбінуватись в залежності від того, які задачі потрібно вирішувати користувачеві. Отже, для переважної більшості бізнес-процесів не потрібна довготривала розробка – достатньо  налаштування та індивідуальної адаптації системи під користувача.

Суперадаптивність

 

Доволі часто, навіть у непоганих системах користувачу доводиться пристосовуватись до дрібних (а іноді і не дуже) незручностей. Так, вони можуть бути незначними, їх може бути небагато, але вони займають час, особливо на операціях, що часто повторюються, і, відверто кажучи, дуже дратують. Хороша новина в тому, що систему можна досить детально пристосовувати під потреби конкретного підприємства, співробітника або ролі. Така адаптація може полягати як в дрібних деталях, як то, зміна порядку розташування колонок у таблиці або підсвітка кольорами характерних даних так і в цілковитій автоматизації певних бізнес-процесів або їх частин.


Незалежність від розробника

 

Бази даних знаходяться там, де бажає їх власник – або на власних серверах, або ж на орендованих. Відкритий програмний код та надпоширена платформа BAF, також сприяють незалежності від розробника та дають простір у виборі підтримки.


Важливим моментом при встановленні програми, є бажання власника підприємства бути максимально незалежним від людини (компанії), що є розробником системи, адже «добре, коли все добре». Хороша новина в тому, що система «АНР-Аптека» має відкритий код, досить поширену платформу, та архітектуру з дуже невеликою кількістю обмежень. Тобто є маса ступенів свободи у питаннях розробки нових модулів системи під власні потреби – їх можуть розробляти програмісти компанії - розробника, власні програмісти компанії, сторонні розробники.  Головне в цьому процесі, щоб інформація про розробку координувалася з одного центру, з метою розуміння зони відповідальності кожного учасника з команди впровадження.  Ще більше свободи у прийнятті рішення де будуть розміщені бази даних -  безпосередньо в роздрібних точках, на виділеному сервері підприємства, на «хмарі», або в довільній комбінації – частина на місцях (там, де проблема з інтернетом, наприклад),центральна база – на «хмарі», інша частина – на власному сервері. Тобто так, як зручно підприємству та згідно з вимогами безпеки.


Підтримка (подивитись більш докладно тут)

 

Досвідчений штат співробітників підтримки. Кожне підприємство супроводжує команда декількох консультантів-програмістів , робота яких координується керівником проекту. Це мінімізує залежність від одного спеціаліста та дозволяє, за необхідності, виконувати одночасно декілька завдань від користувачів програми. Також  ми маємо спеціалістів, що спеціалізуються виключно на автоматизації бухгалтерського обліку.

 

Орієнтація на результат (подивитись більш докладно тут)


Інвестиція в автоматизацію підприємства зазвичай має на меті збільшення прибутку підприємства. Чи то за рахунок роботизації однотипних процесів, чи то за рахунок збільшення контролю, чи то за рахунок більш раціонального використання людського ресурсу підприємства шляхом централізації/децентралізації бізнес процесів. Разом з тим, досвід автоматизації різних підприємств підказує, що для цього недостатньо тільки придбати якісний інструмент – щоб він допомагав досягти поставленої мети його треба вміти правильно застосувати. Пристосування системи до  нюансів роботи конкретного підприємства, узгодження того, як саме будуть працювати ці інструменти в конкретних умовах, знаходження спільної мови зі співробітниками, що безпосередньо будуть використовувати програму, та навчання їх, і запуск певних бізнес-процесі в роботу – це те, що ви можете отримати від наших спеціалістів із супроводу.